Erdélyi Mónika valódi fényűzésből osztotta meg élményeit, de a követői reakciói egészen meglepőek lettek...


Erdélyi Mónika, a népszerű televíziós személyiség, most egy újabb fényűző kalandra indult, amelynek hatása máris érzékelhető a közösségi média világában. Az események gyorsan elnyerték a követők figyelmét, akik izgatottan követik a sztár legfrissebb lépéseit.

Erdélyi Mónika, aki 2017-ben merész váltásra szánta el magát, lányával, Mollival közösen indította el YouTube-csatornáját, és most ismét a középpontba került. A kezdetben csupán szórakozásnak szánt projekt mára már jelentős népszerűségnek örvend, hiszen több százezer feliratkozót vonzott. Az évek során a követőtáboruk folyamatosan bővült, és jelenleg 443 ezer ember követi őket. Ugyanakkor nem mindenki osztja a lelkesedést a tartalmaik iránt, különösen, amikor Mónika luxusutazásait említik.

A híresség kiruccanásai gyakran megosztják a közvéleményt, hiszen sokan úgy vélik, hogy a YouTube videók készítéséhez képest túl sokat utazik. Tavaly olyan helyszíneket járt be, mint New York, Görögország, Olaszország és Máltát, és az idei évben sem tervez visszafogottabb programokat, hiszen már Dubaiban is járt a lányával. A követők folyamatosan érdeklődnek, hogy miből finanszírozza ezeket a kalandokat; Mónika már több videóban is részletezte a költségek optimalizálásának módjait, de sokakat még mindig nem tudott meggyőzni az érveivel.

A legfrissebb kalandja, amely az Allure of the Seas hajóján zajlott húsvétkor, újra csak lázba hozta az embereket.

- de a költségekbe azt is bele kell kalkulálni, hogy az éttermek és bárok elképesztően drágák a fedélzeten.

Mónika azonban továbbra sem hajlandó arról beszélni, hogy miből finanszírozza ezeket az utakat. A kíváncsiskodó kommentelők elől azonban nehéz elbújni, még akkor is, ha a híresség rendszeresen írtja a negatív hozzászólásokat az oldalán. Az influenszerkedés egyik legnehezebb része talán az, hogy mindig lesz valaki, aki beleköt a legpozitívabb tartalomba is.

Related posts