Kreatív Online - A Tökéletes Pillanat! Fedezd fel a Duna House friss márkaplatformját!


EZ ITT EGY KAMPÁNYBEJELENTŐ, AMELYET NEM A KREATÍV SZERKESZTŐK KÉSZÍTETTEK, HANEM MAGA A KAMPÁNY CSAPATA ÍRTA. KATTINTS IDE, ÉS TE IS MEGOSZTHATOD A SAJÁT JÓTANÁCSODAT!

A stáblista és a kampány részletei a bejelentkezést követően érhetők el.

Az ÉPP JÓKOR! márkakommunikációs platform egy izgalmas brandkampány keretében, mesterséges intelligencia által inspirált outdoor kreatívokkal készül, amelyek 2025. október 1. és 31. között varázsolják színesebbé Budapest és több mint 20 másik város utcáit. A kampány során óriásplakátok, citylightok, digitális citylightok, peronreklámok és 4-6-os villamosmatricák formájában találkozhatunk a figyelemfelkeltő hirdetésekkel. Ne hagyd ki ezt az egyedülálló élményt!

Az országos integrált kampányt gazdagító, dinamikus PPC és programmatic digitális marketingtevékenységek mellett adatvezérelt pDOOH megoldások, influenszerek bevonása, közösségi média márkaaktivációk, valamint kutatási és belső kommunikációs eszközök is szerepet kapnak. Ezen kívül a Duna House irodai POS megjelenések is hozzájárulnak a kampány sokszínűségéhez.

A Duna House és a cégcsoporthoz tartozó pénzügyi brand, a Credipass, célja a márkaláthatóságának fokozása egy rendkívül viharos piaci környezetben. Az egykapus rendszer előnyeit hangsúlyozva, hosszú távon a bizalom erősítésére törekszik. Ezzel a lépéssel nemcsak saját pozícióját kívánja megerősíteni, hanem hozzájárul az ingatlan- és pénzügyi tanácsadói szakma általános megítélésének javításához is, növelve ezzel a szakma hitelességét és elismertségét.

A márkaplatform középpontjában az ingatlanvásárlók és -eladók támogatása, edukációja és felhatalmazása áll.

Te választasz. Mi támogatunk, hogy magabiztosan léphess előre.

Az ingatlan- és hitelpiac Magyarországon tele van kihívásokkal, amelyek bizonytalanságot, félelmet és szorongást keltenek az emberekben. A Duna House és az NRC által végzett reprezentatív kutatás eredményei is azt mutatják, hogy a lakásvásárlók és -eladók, különösen az első ingatlant vásárlók, szinte mindannyian nehézségekre számítanak. Ebből adódóan nem meglepő, hogy az emberek elsősorban családtagjaik és barátaik véleményére hagyatkoznak, és csak ezt követően fordulnak az ingatlan- és pénzügyi szakértőkhöz. A piaci helyzet így a közvetlen kapcsolatokra és a bizalomra épül, ami további érzelmi terheket ró a döntéshozókra.

"A családi konzultációk meghatározó, a kutatásunk által is igazolt jelenlétére alapozva fontos, hogy empatikusan, a véleményeket és benyomásokat kiegészítve alakítsunk ki olyan környezet, amelyben egyre nagyobb szerepet kaphatnak a felkészült szakértők. Minden élethelyzetben. Az Otthon Start Program miatt ráadásul több tízezer első lakást vásárló jelenik meg az ingatlanpiacon, akiknek ugyancsak az érzelmi terheiket figyelembe véve kell megmutatnunk a megnyugtató kiutat a lakáspiaci trendek, az adminisztráció, a finanszírozás és a szabályozások útvesztőiből" - mondta Megyeri Dániel, a Duna House marketing- és PR vezetője.

Az ÉPP JÓKOR! márkakommunikációs platform, mint egyfajta szellemi inspirációs központ, arra ösztönöz minket, hogy a jó szándékú családi és baráti tanácsok sokaságának tengerében is elérkezik az a kritikus pillanat, amikor az életünk legnagyobb értékével kapcsolatban érdemes szakértelmet kérni. Ekkor már nem csupán a szívünkre, hanem a pénzügyi megfontolásokra is érdemes figyelmet fordítani a legjobb döntés meghozatala érdekében.

Az AI technológia által létrehozott reklámszpotban a családi beszélgetések során gyakran előforduló nézeteltéréseket állítjuk szembe egymással. Ilyen például a „jó környék” és a „rossz környék” közötti feszültség, a „felújítandó lakás” versus „új építésű otthon” dilemmája, valamint a „rohannunk a bankba” és a „várni kéne” közti ellentét.

A kampány különlegességét a résztvevők személyes tapasztalatai adják, hiszen a lakásvásárlás, költözés, felújítás vagy ingatlanszakértőkkel való interakció mindenki életében meghatározó élmény lehet. A programhoz olyan neves influencerek csatlakoztak, mint Dukai Regina, a Síkideg duó tagjai (Linczényi Márkó és Turai Barna), Németh Hanna (I Love Matek), Abosi Barna, Sydney van den Bosch, Henry Kettner és Gelencsér Timi, akik aktívan jelen vannak a közösségi médiában (Facebook, Instagram, TikTok és YouTube). Ezen személyek tapasztalatai és véleményei segítenek a kampány üzenetének eljuttatásában, és inspirációt nyújtanak a lakásvásárlás és felújítás iránt érdeklődőknek.

A különböző ingatlanvásárlói és -eladói élethelyzetek lelki terhei kapcsán Fuller Bianka pszichológus is segített. A szakember a komplex együttműködés keretein belül multiplatform edukációs videósorozat is készít többek között olyan témákról, mint a döntési paralízis, a hibázástól és a hosszú távú elköteleződéstől való félelem (ld. hitelfelvétel), a megfelelési kényszer és a FOMO, valamint a költözés mint új életszakasz kezdete.

"A jelenlegi ingatlan- és hitelpiacon a friss, szakmai tudás mellett soha nem látott mértékben nőtt az emberi kapcsolatok jelentősége és ereje. Ezért kutatásunk eredményeit és a pszichológiai szempontokat beépítjük országos értékesítői hálózatunk kiadványaiba és segédanyagaiba, valamint oktatási és továbbképzési programjainkba is" - emelte ki Megyeri Dániel.

Megbízói oldal

Marketing- és PR vezető: Megyeri Dániel

Online marketing koordinátor: Torma Réka – a digitális világ szakértője, aki kreatív megoldásokkal és stratégiai gondolkodással segíti vállalkozások növekedését. Réka elkötelezett a márkák online jelenlétének erősítése mellett, folyamatosan új trendeket követve és innovatív kampányokat tervezve. Munkájában a közönség igényeit és a piaci lehetőségeket egyaránt figyelembe veszi, így biztosítva a hatékony és eredményes kommunikációt.

Online tartalommarketing koordinátor: Németh Ágnes – a digitális tér szakértője, aki kreatív megoldásokkal és stratégiai gondolkodással segíti a márkák online jelenlétének erősítését. Ágnes elkötelezett abban, hogy innovatív tartalmakat hozzon létre, amelyek nemcsak figyelemfelkeltőek, hanem valódi értéket is közvetítenek a célközönség számára. Munkájában a legújabb trendeket és technológiákat alkalmazza, hogy a lehető legjobb eredményeket érje el.

Hálózati marketing szakember: Jászkai Dalma

Vezető elemző: Szegő Péter – a szakma elismert szakértője, aki mélyreható ismeretekkel és tapasztalattal bír az adatelemzés terén.

Related posts