Egy férfi a vonat elé lépett, ami miatt fennakadások tapasztalhatók a Veszprém vármegyei vasúti szakaszokon is.

Hétfő délelőtt baleseti helyszínelés miatt a Gárdony és Székesfehérvár közötti vasúti szakaszon csak egy vágányon közlekedhetnek a vonatok, ami jelentős fennakadást okoz a székesfehérvári vonalon.
Az utasoknak érdemes felkészülniük a hosszabb utazási időkre, valamint késésekre és vonatkimaradásokra. Dinnyés megállóhelyen a vonatok mindkét irányból az 1. vágányon állnak meg.
Forgalmi változások:
Bakony és Göcsej InterCity: A Veszprém és Budapest közötti járatok esetében a Déli pályaudvar és Székesfehérvár közötti szakaszon közlekedés szünetel.
G43-as vonatok: Csak Kőbánya-Kispest és Gárdony között járnak.
Izgalmas hírünk van utasainknak: mostantól pótlóbuszok állnak rendelkezésre! Ezek a buszok nemcsak kényelmesek, hanem gyors megoldást nyújtanak a közlekedésben felmerülő kihívásokra. Akár a városban, akár a környező településeken utazik, a pótlóbuszok segítségével zökkenőmentesen juthat el céljához. Figyeljen a menetrendre, és élvezze a biztonságos és megbízható utazást!
A balesetben érintett Katica InterRégió (19734) helyett Székesfehérvártól Balatonfüredig pótlóbusz közlekedik.
Gárdony és Székesfehérvár között is pótlóbuszok állnak forgalomba.
A Balatonfüredről 13:11-kor induló Katica InterRégió (19745) vonat helyett pótlóbusz fog közlekedni Kelenföldig.
A vonatbaleset körülményei a tragédia hátterében sokféle tényező összjátékát jelentették. Az esemény előtt a helyszínen több figyelmeztető jelzés és jelzőtábla található, melyek fontos információkat nyújtanak a közlekedők számára. Az időjárási viszonyok is kulcsszerepet játszottak, hiszen a hirtelen jött köd csökkentette a látási viszonyokat, ami megnehezítette a vonat észlelését. A baleset helyszínén a vonat sebessége, a pálya állapota, valamint az esetleges műszaki hibák is fontos tényezők voltak. A járművek közötti távolság, a fékek hatékonysága és a mozdonyvezető figyelme szintén meghatározó szerepet játszottak. A nyomozás során a tanúk beszámolói, a biztonsági kamerák felvételei és a vonat fedélzeti rendszereinek adatai segítenek a pontos körülmények feltárásában. A baleset következményei nemcsak az érintettek életére gyakoroltak hatást, hanem a közlekedési rendszer biztonságára is rávilágítottak, sürgetve a korszerűsítést és a megelőző intézkedések bevezetését. A tragédia emlékeztet minket arra, hogy a közlekedés biztonsága mindenki felelőssége, és hogy a figyelem és a körültekintés mindig elengedhetetlen.
A Déli pályaudvarról 10.30-kor Balatonfüredre elindult Katica InterRégió (19734) Dinnyés után elütött egy embert, aki a jelenlegi információk szerint feltehetően öngyilkossági szándékkal lépett a vonat elé. A vonat utasait a katasztrófavédelem egy Z30-as vonatra (4524) szállította át a helyszínen, amely Székesfehérvártól a késett Katica InterRégióként (19734) közlekedik tovább Balatonfüredig.
A MÁVInform tájékoztatása szerint a vasúttársaság arra ösztönzi az utasokat, hogy indulás előtt mindenképpen ellenőrizzék a menetrendi módosításokat, és készüljenek fel arra, hogy az utazásuk hosszabb időt vehet igénybe a megszokottakhoz képest.